سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

معدوم سازی محموله مرغ تخم گذار غیربهداشتی در سمنان

محموله مرغ تخمگذار به تعداد ۵۰ قطعه که بدون مجوز بهداشتی در حال عرضه بود کشف و براساس ضوابط معدوم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس اداره دامپزشکی سمنان گفت: طی بازدیدهای بازرسان دامپزشکی سمنان، یک محموله مرغ تخمگذار به تعداد ۵۰ قطعه که بدون مجوز بهداشتی و بصورت دست فروشی در حال عرضه بود، کشف، ضبط و براساس ضوابط معدوم شد۰
وحید قدس افزود: عرضه غیر مجاز دام زنده اعم از جوجه رنگی، مرغ بومی، مرغ تخمگذار، اردک، غاز و ۰۰۰بر اساس قانون ممنوع و تهدید کننده سلامتی است.
وی با اشاره به برخورد شدید با متخلفان این عرصه، گفت: عزم اداره دامپزشکی برای برخورد قاطع با متخلفان در راستای حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و طیور به ویژه بیماری خطرناک و کشنده آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جدی است.
رئیس اداره دامپزشکی سمنان تصریح کرد: از همه همشهریان می خواهیم تا از خرید هرگونه طیور زنده از دست فروشان خودداری و درصورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان خود و یا سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان گزارش کنند.
وی افزودد: نظارت های بهداشتی بر عرضه محصولات دامی اعم از لبنیات و گوشت در آستانه فصل گرما که امکان فساد پذیری موارد دامی بیش از سایر فصول است، تشدید خواهد شد.
انتهای پیام / د
برچسب ها: مرغ ، معدوم ، کشف ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
هر چیزی که روی اون آرم وزارت بهداشت هستش کشندس.جماعت رو مریض کردین با نگه دارنده و سم کود .روی رب زده استاندارد و وزارت بهداشت اما اگه کارخانه اون بری کلا قرباغه و افت قاطی رب میشه