سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

پایان دومین جشنواره استانی نوجوان خوارزمی در سنندج

آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی نوجوان خوارزمی با حضور جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان و 236 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه استان در سالن آمفی تئاتر تیزهوشان سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ایین اختتامیه این جشنواره گفت:این جشنواره با اهداف ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری برگزارشد.

مهدی نامدارافزود: مهم ترین عامل کیفیت بخشی به آموزش در مدارس حلقه های کیفیت بخشی درآموزش و پرورش است که پیگیری این برنامه در سطح آموزشگاه جزو برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش استان است.

رییس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان نیز در این آیین به بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: این جشنواره در شش محور پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، محصولات رایانه‌ای و زبان انگلیسی برگزار شده است.
طیب سالاروندیان گفت: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی،‌ شهرستانی،‌ استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی 236 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه شرکت داشته اند بیان کرد: در مرحله استانی در هر محور نفرات اول به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
در پایان این آیین از برترین های دومین جشنواره استانی نوجوان خوارزمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.