سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

خدمات رسانی مراکز نیکوکاری به محرومین خراسان شمالی

۳۸۸هزار محروم استان از مراکز نیکوکاری خدمات دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در استان گفت: این مراکز از آغاز فعالیت تاکنون به ۳۸۸ هزار نفر در استان خدمات‌رسانی کرده است.

برات سلیمی افزود : از سال 92 تاکنون 207 هزار نفر از مستمندان و محرومان غیر تحت پوشش و درعین‌حال 188 هزار نفر از مددجویان نیز از این مراکز خدمات متنوع دریافت کردند.

وی هدف از تأسیس این مراکز را شناسایی نیازمندان و برآوردن نیازها و مشکلات آن‌ها توسط افراد توانمند و همچنین هدفمند نمودن کمک‌ها و نذورات مردمی از طریق خود مردم و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان عنوان کرد.

سلیمی افزود: هم‌اکنون 71 مرکز نیکوکاری در استان در حال فعالیت هستند که 36 مرکز در سطح شهر و 35 مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

به لطف و عنایات مردم خیر استان، حدود 80 هزار نفر از مردم شریف و نوعدوست استان در مراکز نیکوکاری با این نهاد همکاری دارند که 37 هزار و 600 نفر را بانوان و 33 هزار و 400 نفر نیز آقایان هستند.

مردم شریف استان در قالب مراکز نیکوکاری در سال گذشته 9 و نیم میلیارد ریال به نیازمندان محلات خود کمک کردند که این کمک‌ها از ابتدای تأسیس تاکنون به بیش از 93 میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.