سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مسؤول امور ایثارگران استانداری ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یک وظیفه عنوان کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمود داربام اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس از استان‌های پیشرو در امر جهاد و مبارزه بود که از هر قشری در این میدان دفاع حضور یافته است.
 
وی با بیان این که از عشایر غیور در سراسر استان تا کارمندان استانداری به عنوان پیشانی همه ادارات در این نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: تعداد سه شهید وزارت کشوری نیز تقدیم اسلام و ایران شده است.
 
این مسؤول به برنامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان برگزار شده که مهم‌ترین آن‌ها در طول همه سال‌ها به برنامه اجلاسیه شهدا در آبان‌ماه امسال برمی‌گردد که باید با شکوه هر چه تمام برگزار شود.
 
داربام افزود: از برنامه‌های دیگر ما در حوزه ایثار و شهادت حضور در محافلی مرتبط با این حوزه است که همواره سعی بر حضور و معرفی استان در مجامع مختلف داشته‌ایم.
 
وی از حضور در مراسم رونمایی از کتاب افلاکیان وزارت کشور خبر داد و گفت: این برنامه با حضور وزیر کشور و معاونین و مشاورین و همچنین با حضور رئیس بنیاد شهید کشور برای رونمایی از کتاب مربوط به شهیدان وزارت کشور برگزار شد که استان ما نیز حضور داشت.
 
داربام با تأکید بر این که همه وظیفه داریم در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم بیان کرد: استان ما در طول 8 سال دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف از استان‌های نخست به شمار می‌رود که یکی از آن‌ها تعداد حضور در جبهه‌ها بوده که به نسبت جمعیت از استان‌های اول کشور محسوب می‌شویم.
 
انتهلای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.