سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

معضل بیکاری در شهرستان خرمشهر

بیکاری حق مردم خرمشهر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مسؤول ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر گفت: مسؤولان باید برای خدمت به مردم و شهر خرمشهر افتخار کنند؛ بیکاری در این شهر غوغا می‌کند و این حق مردم مظلوم خرمشهر نیست.

ثامر چنعانی افزود: روز سوم خرداد، روز اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران است که یک پیروزی بزرگ برای ملت ما در این روز رقم خورد.

وی گفت: روز سوم خرداد کمتر از 22 بهمن نیست، در روز 22 بهمن ملت ما آن حکومت ستم‌شاهی و طاغوت را برانداز کرد و در سوم خرداد هم ملت ما استکبار را در هم شکست و بر آن چیره شد.

مدیر مرکز موزه دفاع مقدس خرمشهر افزود: حماسه دفاع مقدس ماندگار و تاریخی است، که در آن همه اقشار مردم حضور داشته و شاد و خوشحال بودند.

چنعانی گفت: خرمشهر فقط متعلق به خوزستان نیست، بلکه متعلق به همه ملت ایران است که اقتداری بزرگ برای جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: اخلاص، شجاعت، وحدت و مطیع بودن از امر فرماندهی و رهبری راز و رمز پیروزی در حماسه سوم خرداد است که موجب شد تمام جوان‌ها را به دور هم جمع کند تا در نتیجه آن دلاوری و حماسه‌ها رقم خورد.

مسؤول ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهرگفت: خرمشهر باید مانند سابق به قطب اقتصادی کشور بازگردد، همه ادارات شهرستان و بندر مثل سابق باشند و همه مسؤولان با فعالیت و جدیت تلاش و کوشش به خرج دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، معضل ، بیکاری ، خرمشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.