سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

وقوع 11 قتل در مازندران

11 قتل امسال در مازندران اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ٬ دادستان مرکز استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 17 مورد خودکشی و 11 مورد قتل اتفاق افتاد، افزود: 10 مورد قتل ها عمدی بود.

حجت الاسلام جعفری افزود: برابر آمار پزشکی قانونی در سال گذشته 46 فقره قتل، 146 مورد خودکشی، 668 مورد فوتی در تصادف و 97 موردغریق مازندران اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی سخنگو دارد و همه اخبار و اطلاعات پرونده قضایی باید از این طریق منتشر شود، گفت: از مجموع پرونده‌های قضایی وارده در سال گذشته به محاکم قضایی 479 هزار و 127 فقره بوده که از این تعداد بیش از 468 هزار پرونده با تلاش همکاران دستگاه قضایی مختومه شد.

به گفته وی؛ در اجرای احکام 56 هزار و 976 فقره پرونده وارد اجرای احکام کیفری استان شد که از این تعداد 57 هزار و 213 پرونده مختومه شد.

دادستان شهرستان ساری با بیان اینکه 40 هزار پرونده مانده اجرای احکام کیفری در دستگاه قضایی استان وجود دارد، افزود: برای 14 هزار پرونده حکم جلب محکومان صادر شد و منتظر هستیم مجموع این پرونده‌ها توسط نیروی انتظامی که مسؤولیت اجرای احکام جلب و دستگیری را دارند به مراجع قضایی تحویل دهند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به کاهش بیش از 25 درصدی جرائم خشن در استان گفت: آمار ما در سال 94 نسبت به 93 خوب بود و نشان می ‌دهد برنامه ‌های حوزه پیشگیری به ‌درستی در استان اجرا شد.

وی به 770 پرونده‌ تشکیل شده در شورای حقوق حفظ بیت‌المال اشاره کرد و افزود: در حوزه تصرف به اراضی ملی 337 هکتار به ارزش 384 میلیارد تومان اراضی تصرف شده با حکم قضایی خلع ید شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.