تقی پور دبیر یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: روابط عمومی ها می توانند با تخصصی تر شدن به سمت ایجاد رضایتمندی بیشتر از طریق پاسخ گویی مناسب تر حرکت کنند چرا که پاسخ گویی روابط عموی ها در حال حاضر چندان مورد قبول نیست.
ابزار و امکانات فضای مجازی به روابط عمومی سازمان ها این امکان را می دهد که در گستره وسیع جغرافیایی و با سرعت بیشتری با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند.
وی ادامه داد: این همایش در یازده سال فعالیت خودش به موضوعات تخصصی حوزه روابط عمومی پرداخته است امسال هم با رویکرد تولید محتوای مفید در فضای مجازی برگزار شد تا ما در این زمینه فقط وارد کننده ابزار و محتوای فضای مجازی نباشیم. روابط عمومی ها باید قوانین و مقررات مشخصی در فضای مجازی داشته باشند تا در کنار بحث های آموزشی قوانین موثر هم بتواند در کوتاهترین زمان ممکن اخبار و اطلاعات لازم را منتشر کنند.
اقبالیان جوانترین مدیر روابط عمومی کشور نیز در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: روابط عمومی سازمان ها در قدیم به صورت سنتی و نهایتا یک سایت اداره می شدند ولی در سسال های اخیر با استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام خبرها جلوتر از سازمان ها حرکت می کنند.
وی ادامه داد: حضور قوی مدیران روابط عمومی در عرصه مجازی کمک می کند بخش های مختلف یک سازمان همپا با اطلاعات درست و با سرعت در اختیار مشتریان خود قرار دهند چرا که اگر سازمانی جا بماند از گردونه رقابت خارج می شود.
انتهای پیام/