سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بزودی؛ احداث موزه تاریخ در دزفول

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول از احداث و راه‎اندازی موزه تاریخ دزفول در آینده نزديک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین گلستانباغ در خصوص احداث و راه اندازی موزه بزرگ دزفول گفت: موضوع  بررسی و پیگیری جهت احداث و راه اندازی موزه بزرگ دزفول ابتدا به پیشنهاد چند نفر از فعالان دانشگاه آزاد شهرستان ارائه شد که در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر دزفول قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه در 1 ماه اخیر 2 جلسه با حضور فرماندار، شهردار، مسئولان میراث فرهنگی و دانشگاه، زیر نظر و مدیریت کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد که در این جلسات همچنین مقرر شد هیات امنایی در همین راستا تشکیل شود.

گلستانباغ بیان کرد: در نهایت این موضوع در جلسه رسمی شورای اسلامی با توضیحات کامل مطرح و به تصویب رسید. همچنین مقرر شد در مورد احداث موزه، کارشناسی دقیقی در ابعاد مختلف پژوهشی، تحقیقاتی و علمی صورت گیرد که این مسئولیت به عهده دانشگاه آزاد اسلامی دزفول قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول اظهار داشت: اعضای هیات امنای این موزه را شهردار، فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، نمایندگان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، جندی شاپور و علوم پزشکی، انجمن دزفول شناسی، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برشمرد که ریاست این هیئت به عهده شهردار دزفول خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خانه تاریخی و ارزشمند سهرابی واقع در خیابان آیت الله قاضی، به عنوان محل احداث و راه اندازی موزه تاریخ دزفول  تعیین شده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.