سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ضرورت افزایش اعتبار احداث جاده های بین مزارع آذربایجان شرقی

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از کاهش اعتبار طرح احداث جاده های بین مزارع ابراز تاسف کرد.

کامران یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛با بیان اهمیت احداث و توسعه جاده های دسترسی بین مزارع گفت: کاهش هزینه های تولید و سهولت در حمل ادوات و محصولات کشاورزی و حمل نهاده های کشاورزی شامل بذر و کود و علفکش ها و سموم و دسترسی به بازار مصرف از جمله مزایای طرح احداث و توسعه جاده های بین مزارع است که متاسفانه تامین اعتبارکاهش یافته است .

وی همچنین اجرای این طرح را سبب سهولت در تردد و کاهش هزینه های جاری تولید و همچنین در دسترس بودن و عزیمت به مزرعه دانست و افزود: در دسترس بودن و رفت و آمد به مزرعه سبب ارزش افزوده قابل توجهی به اراضی زراعی و باغی می شود که این امر بسیار مورد توجه و درخواست کشاورزان است.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی طرح احداث جاده های بین مزارع را از طرحهای مورد درخواست کشاورزان، بهره برداران و مسئولین استانی و شهرستانی برشمرد.

یوسفی راد هزینه اجرای هر کیلومتر جاده دسترسی به مزارع اصولی و فنی را حدود 150 میلیون ریال اعلام کرد.

وی همچنین گفت: برای اجرای هر کیلومتر جاده دسترسی به مزارع اصولی و فنی با عرض استاندار تا 8 متر و شن ریزی زیرسازی و لحاظ هزینه های نقشه برداری مطالعه و طراحی و اجرا و نظارت با فاصله حمل مصالح حدود 150 میلیون ریال هزینه نیاز است.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.