سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

فراگیری علوم درسی از باغچه

دانش اموزان جویباری از باغچه مدرسه علوم درسی را فرا می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر دبستان شهید باهنر جویبار با بیان اینکه این طرح با هدف شاداب سازی دانش آموزان و فضای مدرسه و انتقال بهتر مفاهیم و یادگیری پایدار از تئوری به عملی در چند مدرسه جویباردرحال اجراست، گفت : دورس علوم تجربی، هنر و نقاشی، جغرافیا ،مائدهای آسمانی و ریاضی و برخی دروس دیگر با وجود تخته سیاه در کنار باغچه به دانش آموزان تدریس می شود.

نوذری افزود: این طرح از سال 88 آزمایشی در این دبستان آغاز شد و بر اساس ان معلمان علاوه بر درس علوم تجربی دروس دیگر ا در فضای آزاد این باغچه به دانش اموزان تدریس می‌کنند.

مبتکر این طرح گفت: این طرح که به‌نوعی در کل کشور کم‌نظیر است در مساحتی بالغ ‌بر 300 مترمربع با 10 میلیون تومان اعتبار راه اندازی شد و اکنون 12 باغچه برای شش کلاس پایه ابتدایی در دو نوبت درون این باغچه طراحی‌ شده و هر کلاس یک باغچه در اختیار دارد.

به گفته وی؛ درون این باغچه‌ها دانش آموزان باراهنمایی آموزگاران به کار کشت گیاهان می پردازند و روند رشد و قسمت‌های مختلف گیاه را ازلحاظ علمی مورد شناسایی قرار می‌دهند.

مدیر دبستان شهید باهنر جویبار بابیان اینکه معلمان مدرسه از این طرح بسیار راضی‌اند، افزود: این طرح در اداره کل آموزش و پرورش استان و کشور ثبت‌شده است و سال تحصیلی جدید در 15 مدرسه جویبار اجرایی می شود.

4 هزار و 800 هزار دانش اموز در مدارس مازندران تحصیل می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، علم ، باغچه ، مدرسه ، جویبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.