سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اتمام 3 پرو‍ژه عمرانی در شهرستان سراب

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجانشرقی گفت : احداث پایگاه خدمات بهزیستی شهرهای مهربان و شربیان و ساختمان جدید مرکز نگهداری معلولین انصار سراب 3 پروژه عمرانی است که تا تیرماه سالجاری به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ارشد زاده در نشست بررسی مشکلات بهزیستی سراب پیشرفت هر یک پروژه های در حال اجرا را بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی ارزیابی کرد و افزود : هزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی این طرح ها مورد افتتاح قرار می گیرد .

وی اظهار کرد : جهت احداث و تکمیل پایگاه خدمات مهربان و شربیان حدود 2 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه صرف شده است .

وی ، با اشاره به قدمت بالای 50 سال وفرسوده بودن ساختمان فعلی مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی انصار سراب گفت : در محل فعلی نگهداری معلولین فضای کافی و مناسب برای استراحت و ویزیت آنان توسط پزشکان و روانشناسان وجود ندارد .

ارشد زاده ادامه داد : ساختمان جدید این مرکز در نزدیکی محل فعلی در زمینی به مساحت 1100 متر مربع با تمام امکانات رفاهی ، درمانی و خدماتی با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است .

وی با بیان اینکه هم اکنون در این مرکز 40 معلول ذهنی ، جسمی و حرکتی نگهداری می شود افزود : با افتتاح ساختمان جدید مرکز این تعداد به 100 معلول افزایش می یابد .

مدیر کل بهزیستی آذربایجانشرقی گفت : جهت احداث ساختمان جدید این مرکز حدود 5 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام و تجهیز آن 2 میلیارد ریال دیگرنیز هزینه صرف خواهد شد .

فرماندار شهرستان سراب نیز در این جلسه ، عملکرد اداره بهزیستی سراب در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش و اجرای برنامه های فرهنگی مطلوب ارزیابی کرد .

داود گرشاسبی با اشاره به قدمت بالای 60 سال ساختمان اداره بهزیستی سراب خواستار تامین اعتبار لازم برای بازسازی این اداره شد .

شهرستان سراب دارای دومرکز نگهداری معلولین ذهنی اصنار و سالمندان سردها می باشد که در حال حاضر 130 معلول و سالمند در این مراکز نگهداری می شوند .
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.