سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

موفقیت یک مامای بوکانی در کسب عنوان مامای برتر کشور

مامای بوکانی،نمونه کشوری شد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرشبکه بهداشت ودرمان بوکان گفت:محبوبه ناصری مامای نمونه کشوری از شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی انتخاب و از وی قدردانی شد.

مقصدحق افزود: خانم ناصری که هم اکنون در ستاد مرکز بهداشت بوکان به کار مامایی مشغول است با20 سال سابقه کار،خدمات چشمگیروارزنده ای در مناطق محروم ارائه کرده است.

وی ادامه داد: این ماما با داشتن حسن شهرت،وجدان کاری،رعایت مقررات اخلاقی وحرفه ای مامایی، انضباط اداری،تکریم مادر باردار،کیفیت ارائه خدمات،حسن ارتباط با همکاران،فعال بودن درامر آموزش و مشاوره،شرکت درتیم های اضطراری وخدمت در مناطق محروم به عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد:خانم ناصری همچنین درامرنجات مادران باردار پرخطر به تنهایی و بدون حضورمتخصص نقش مهم و موثری ایفا کرده بگونه ای که این ماما به تنهایی ودر یک شب 13 زایمان موفق را بدون حضورمتخصص وجراح انجام داده است.

خانم محبوبه ناصری در یک خانواده موفق و علمی بزرگ شده و از خانواده ی وی درسال های گذشته به عنوان خانواده موفق در شهرستان بوکان تجلیل شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.