سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرج‌الله زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی هر ساله برنامه‌های متعدد و متنوعی را در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: گرامیداشت روز سوم خرداد یکی از آن مناسبت‌هایی است که ورزشکاران توجه ویژه‌ای به آن داشته و سعی می‌کنند به بهترین شکل آن را برگزار کنند.
 
وی از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد و گفت: این همایش به صورت همزمان در مرکز استان و هشت شهرستان برگزار خواهد شد.
 
زارع با بیان اینکه این همایش در روز سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد، بیان داشت: این همایش دوشنبه، سوم خرداد ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.
 
وی ضمن دعوت از همه ورزشکاران برای حضور در این برنامه، تصریح کرد: مکان آغاز همایش دوچرخه‌سواری در یاسوج، مقابل جهاد کشاورزی بوده و مقصد آن گلزار شهدا است.
 
زارع یادآور شد: این همایش با همکاری هلال‌ احمر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره‌کل ورزش و هیأت دوچرخه‌سواری استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.