سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اختصاص5 میلیارد ریال اعتبار برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار

شهرداری اصفهان از زنان سرپرست خانوار حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و بر مبنای مسوولیت‌های اجتماعی خود از زنان سرپرست خانوار در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حمایت می‌کند.
 مسعود مهدویان‌فر با بیان اینکه این حمایت‌ها با رویکرد توانمندسازی و افزایش مشارکت زنان سرپرست خانوار در جامعه است اظهارکرد: شهرداری اصفهان امسال 5 میلیارد ریال اعتبار به طور مستقیم برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در حوزه های مختلف اختصاص داده است.
وی گفت: زنان سرپرست خانوار از سوی نهادها و سازمان‌های متولی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به شهرداری معرفی می شود.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان در خصوص حمایت از زنان سرپرست خانوار در حوزه اقتصادی این امکان را فراهم می کند تا تولیدات آنها در نمایشگاه ها و جشنواره های فصلی که در نقاط مختلف شهر برگزار می شود، با قیمت رقابتی عرضه شود.
مهدویان فر گفت: تولیدات زنان سرپرست خانوار در این نمایشگاه ها و جشنواره های فصلی از طریق خیریه ها و سازمان های مردم نهاد که حامی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار هستند، عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 نمایشگاه برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان برگزار شد، ادامه داد: امسال نیز به منظور اشتغالزایی و ایجاد درآمدپایدار 30 نمایشگاه در نقاط مختلف شهر اصفهان برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنها پیش بینی شده است.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان  با بیان اینکه ایجاد امنیت، احساس اعتماد به نفس، پرهیز از گوشه گیری و اضطراب و افسردگی از فعالیت های شهرداری اصفهان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار است، یادآور شد: شهرداری اصفهان در حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنان، اصل نبود تمایز و تبعیض و همچنین اصل کرامت و منزلت انسانی را مد نظر قرار داده است. 



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.