سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کوراش خراسان شمالی قهرمان مسابقات ساحلی کشور

نمایندگان استان در مسابقات ساحلی کشور قهرمان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس هیأت جودو و کوراش استان گفت: تیم کوراش ساحلی استان اعزامی به مسابقات ساحلی قهرمانی کشور با کسب 3 مدال طلا ، 4 نقره و 1 برنز در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی ساحلی کشور ایستاد.

کوروش خسرویار گفت: این رقابت ها 23 اردیبهشت ماه با حضور 90 ورزشکار در چالوس برگزار شد که استان با هدایت رضا مهنان و حسین علی اکبری در جایگاه اول و تیم های خراسان رضوی و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این دوره از رقابت ها و در وزن 60 کیلوگرم : محمد خسروی مدال برنز، در وزن 66کیلوگرم بهنام فروزش ‌فر مدال نقره در 73کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو مدال طلا و الیاس پاکدل مدال نقره ، در 81 کیلوگرم الیاس علی اکبری مدال طلا و جواد مرادی مدال نقره و در 90 کیلوگرم مجتبی باغچقی مدال طلا و حامد رشیدی مدال نقره را از آن خود کردند.

وی همچنین از درخشش نمایندگان استان در مسابقات پیشکسوتان کشور خبر داد و گفت: در پایان رقابت های قهرمانی پیشکسوتان کشور که در سالن افراسیابی تهران برگزارشد جودوکاران پیشکسوت خراسان شمالی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز خوش درخشیدند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.