سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونگی برگزاری دوسالانه بین‌المللی مجسمه‌سازی به روایت دبیر این رویداد

فراخوان دوسالانه بین‌المللی مجسمه‌سازی اعلام شده و اطلاع‌رسانی‌های بین‌المللی آن صورت گرفته است.

مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای مجدد طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» گفت: این طرح قرار است امسال هم اجرا شود اما جزئیات و تغییرات آن هنوز مشخص نشده است.

وی در ادامه راجع به برگزاری دوسالانه مجسمه‌سازی اظهار کرد: غالب آثار دور قبلی این سمپوزیوم، در محوطه دریاچه خلیج‌فارس نصب و به آن‌جا منتقل شدند و امسال هم فراخوان این رویداد منتشر شده و اطلاع‌رسانی بین‌المللی هم صورت گرفته است.

موسوی ادامه داد: شرایط کلی این دوره نیز مثل قبل است و تنها در بخش‌های جزئی چون ابعاد و اندازه کارها تغییراتی داشته‌ایم.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی یادآور شد: آثار دریافت شده پس از داوری و راهیابی به دوسالانه  از اواسط پاییز به نمایش گذاشته می‌شوند.

پنجمین «دوسالانه مجسمه‌های شهری تهران» ۱۸ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و هنرمندان علاقه‌مند از ۸ اسفند برای شرکت در این دوسالانه ثبت نام کرده‌اند. 

ریاست این دوسالانه را عیسی علیزاده بر عهده دارد و در شورای سیاست‌گذاری آن سید مرتضی نعمت‌اللهی، کوروش گلناری، عباس اکبری، سهندحسامیان، سید مجتبی موسوی و علیرضا فاضلی حضور دارند.

سید مجتبی موسوی دبیر این دوسالانه است و سید مرتضی نعمت‌اللهی، کوروش گلناری، عباس اکبری، سهند حسامیان و هلیا دارابی شورای انتخاب آثار این دوره و هادی هزاوه‌ای، محمدحسین عماد، کوروش گلناری، عباس اکبری و نرگس حریریان ترکیب هیئت داوران این دوره را تشکیل می‌دهند.

هیأت داوران دوسالانه پنجم از بین آثار راه یافته به دوسالانه، سه اثر را به عنوان برگزیدگان نهایی دوسالانه معرفی می‌کنند.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.