سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

درخشش دانشجویان خوزستانی در مسابقات قرآن منطقه‌ای کشور

نمایندگان دانشجوی استان خوزستان در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویی منطقه‌ای هفت و هشت کشور با كسب ۸ رتبه برتر به كار خود پایان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانشجویان استان خوزستان در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویی منطقه‌ای هفت و هشت کشور درخشیدند.

براین اساس در رشته قرائت ترتیل عبدالامام حمادی از دانشگاه شهید چمران اهواز و در رشته تحقیق سید جاسم موسوی از دانشگاه اصول‌الدین دزفول به رتبه دوم دست یافتند.

همچنین در رشته حفظ پنج جزء علی نیکزاد از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز میلاد آلبوغبیش از دانشگاه شهید چمران اهواز، ایمان شیخ از دانشگاه صنعت نفت اهواز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را از آن خود كردند.

حمید چنانی از دانشگاه شهید چمران اهواز نیز رتبه سوم رشته حفظ كل قرآن كریم سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت منطقه های هفت و هشت کشور را به دست آورد.

در بخش بانوان و در رشته ترتیل فائزه هلالی و الهام عساکره در رشته تحقیق از دانشگاه شهید چمران اهواز به رتبه‌های برتر دست یافتند.

سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه خلیج فارس با حضور ۱۵۰دانشجو از دانشگاه‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بوشهر از ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

همچنین برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشجویی مناطق ۷ و ۸ کشور، شهریورماه در استان سیستان و بلوچستان در مسابقات مرحله کشوری شرکت و باهم به رقابت می‌پردازند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.