سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر خلخال

همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خلخال برگزار و اعضای شورای اجرایی و بازرسان این شورا انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس جمعیت هلال احمر خلخال گفت: از بین دو هزار و 530 نفر عضو فعال این جمعیت شامل جوانان ، داوطلبان و امدادگران 774 نفر واجد شرایط برای رای دادن در این انتخابات بودند که 369 نفر از این تعداد در چهارمین دوره انتخابات مجمع عمومی جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

حجت الاسلام عبدالاحد بابایی افزود: از بین نامزدهای شرکت کننده چهار نفر را به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی و یک نفر را نیز به عنوان بازرس انتخاب کردند.

 بشیر خالقی منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم نیز گفت: جمعیت هلال احمر کشور در صحنه های مختلف اجتماعی اعم از امداد رسانی به حادثه دیدگان و یا کمک به محرومان جامعه به خوبی عمل کرده است.

وی گفت: خدمات ارایه شده از سوی جوانان ، داوطلبان ، امدادگران ، نجاتگران و پزشکان جمعیت هلال احمر به ویژه در مناطق روستایی زلزله زده و حادثه دیده داخل و خارج از کشور بر کسی پوشیده نیست.

منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات گسترده جمعیت هلال احمر در بخش آموزش و مهارت آموزی به اقشار مختلف مردم افزود: آموزش های مردمی از کارهای ارزنده جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال است و نتایج خوبی از آموزش مردم برای رویارویی با حوادث قهری در سطوح مختلف نظری و عملی تاکنون کسب شده است.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.



انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.