سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

شکست سپاهان در آخرین بازی فصل

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پدیده با برتری ۲ بر صفر پدیده به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال سپاهان و پدیده از ساعت 18دیروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.
پدیده در همان ابتدای بازی موفق به نفوذ در دفاع سپاهان شد و اشتباه مدافعان سپاهان و سانتری که توسط خیری به گرامی رسید نخستین گل این تیم را در دقیقه 4 بازی رقم زد اما در حالی که پیش بینی می‌شد سپاهان برای جبران گل خورده دست بجنباند اینچنین نشد، بازی کم تحرک سپاهان و پدیده تا پایان نیمه نخست گل دیگری در پی نداشت تا این دیدار در 45 دقیقه نخست با برتری یک بر صفر پدیده به پایان برسد.
آغاز نیمه دوم نیز تأثیری در روند نمایش دو تیم نداشت. بازی سرد و کسل کننده سپاهان در این نیمه نیز ادامه داشت و به جز چند حرکت نصفه و نیمه از سوی دو تیم فرصت چندان خاصی نصیب آنها نشد. اما در حالی که سپاهان توانایی باز کردن قفل دفاع پدیده را نداشت، در مقابل پدیده یک بار دیگر و این بار در دقیقه 67 توسط محسن یوسفی به گل رسید. مقصر این گل خط دفاع آشفته سپاهان بود.
در دقایق پایانی سپاهان بر فشار حملات خود افزود تا موفق به جبران گل‌های خورده شود اما حملات نصفه و نیمه شاگردان زاغی نژاد راه به دروازه پدیده نبرد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم میهمان به پایان برسد.
به این ترتیب پدیده و سپاهان به ترتیب با 39 و 38 امتیاز لیگ پانزدهم را به پایان رساندند. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.