سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبدانان:

در حوزه جوانان از وزارت ورزش و جوانان گله مندیم

امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهر آبدانان از وزارت ورزش و جوانان گلایه کرد و گفت: معضل جوانان کشور بیکاری است اما در استان ایلام قرار است 60 برنامه برای گرامیداشت روز جوان اجرا شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، امام جمعه شهرستان آبدانان گفت: از زمانی که امور جوانان را به وزارت ورزش و جوانان محول کردند، به معنای حقیقی کلمه به جوانان کم لطفی شده است.

حجت الإسلام و المسلمین حسین حاجیلری در ادامه افزود: معضل جوانان کشور، بیکاری است اما در استان ایلام قرار است 60 برنامه برای گرامیداشت روز جوان اجرا شود، اثر اجرای چنین برنامه هایی چه خواهد بود؟ با اجرای این برنامه ها آیا معضل بیکاری جوانان مرتفع می شود؟

وی افزود: ما معتقدیم به آنچه شایسته و در خور جوانان است، عمل نشده و در استان ایلام و شهرستان آبدانان در حوزه جوانان کم لطفی های فراوانی وجود دارد.

خطیب جمعه آبدانان با بیان اینکه از حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان گله مندیم، گفت: در زمان سازمان ملی جوانان، وضعیت جوانان بهتر از وضع کنونی بود که نیاز است مسوولین ذیربط به فکر چاره ای برای حل معضلات جوانان شوند.

حاجیلری در بخش دیگری از بیاناتش به توطئه های خبیثانه آمریکا در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به این نتیجه رسیدن که بهترین راه حل برای حکومت کردن در خاورمیانه این است که مردم را به جان هم بندازند به طوریکه به بهانه حفظ امنیت سوریه در پنج سال گذشته باعث کشته شدن مردم بی گناه سوریه شده اند.

وی با اشاره به حج امسال گفت: بی کفایتی و بی لیاقتی آل سعود باعث شده الان به خطوط قرمز برنامه ریزی ها برسیم که نشان از عدم امنیت از سوی عربستان برای زائران ایرانی است.

امام جمعه آبدانان در ادامه با بیان اینکه همدلی و همزبانی مردم و مسوولان دو مصداق مهم جهت پیشبرد توسعه منطقه است، از نماینده منتخب مردم شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست با مصلحت اندیشی و مشورت پذیری در راستای پیگیری و تسریع در ساخت تونل کبیرکوه آبدانان، توسعه راه های استان و حوزه جنوب، تکمیل پروژه های مسجد جامع و مخابرات شهرستان و همچنین رفع کمبودهای درمانی و بهداشتی شهرستان عمل کند.

انتهای پیام/س

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.