سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آزاد سازی 43 واحد مسکونی شهری در حریم رودخانه بهشهر

تملک 43 واحد مسکونی شهری که در حریم رودخانه‌های بهشهر به ارزش بیش از 3 میلیارد و 119 میلیون تومان آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر گفت: تملک 43 واحد مسکونی شهری که در حریم رودخانه‌های بهشهر به ارزش بیش از 3 میلیارد و 119 میلیون تومان آزادسازی شد رتبه نخست توافق و تملک را در سطح ادارات بنیاد مسکن مازندران به‎دست آورد.

عبدی ‎کمیشانی با اشاره به توجه خاص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امور بازسازی و مسکن روستایی، افزود: در این بخش، برای 400 واحد، 6 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه پنجم توسعه، تمام روستاهای بالای 20 خانوار در بهشهر دارای طرح هادی شدند گفت: 64 روستای این شهرستان هم اکنون دارای نقشه طرح هادی است.

وی افزود:110 واحد مسکن مهر شهری پارسال تکمیل و به جامعه هدف بنیاد مسکن تحویل‌ داده شد.

وی گفت : پرداخت تسهیلات به 16 متقاضی زیرپوشش کمیته امداد برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی در خلیل‎شهر به ارزش 240 میلیون تومان و تملک زمین برای احداث ساختمان اداری به مساحت 318 متر مربع به ارزش 224 میلیون و 200 هزار تومان از محل هبه فرد نیکوکار، از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن شهری در بهشهر است.

وی افزود: 310 میلیون تومان برای 150 واحد مسکن روستایی در بخش تعمیرات، 200 میلیون تومان برای 50 واحد در بخش حوادثی تعمیر مسکن و 125 میلیون تومان برای پنج واحد در بخش حوادثی ساخت مسکن روستایی در سال 94 پرداخت شد.

وی با اشاره به صدور 941 فقره سند و امور زمین در روستاهای این شهرستان، بیان کرد: این اسناد متعلق به روستاهای کیاسر، گرنام، پارم، پاوند، لند، لمرد، شیلر، متکازین، پچت و یخکش است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.