سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعامل در انتخاب رئیس مجلس کارآمدی مجلس را بهمراه دارد/ اکثر مستقلین در فراکسیون اصولگرایان

یک عضو جبهه ایستادگی گفت: علی لاریجانی در دو دوره ریاست خود هماهنگی قابل قبولی با دولت داشته است.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نحوه تعامل مجلس دهم با دولت یازدهم در صورت ریاست لاریجانی اظهار داشت: لاریجانی در دو دوره ریاست خود هماهنگی قابل قبولی با دولت داشته است.
  
وی در ادامه افزود: درصورتی که لاریجانی مجددا به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی منصوب شود، احتمالا این روند همکاری و همدلی دولت و مجلس ادامه پیدا خواهد کرد.
 
عضو جبهه ایستادگی با بیان مزیت تعامل در انتخاب رئیس مجلس دهم و اینکه اکثریت آرایش سیاسی مجلس را اصولگرایان تشکیل می‌دهند، گفت: تعامل برای انتخاب رئیس مجلس تاثیر بسزایی در کارآمدی مجلس دهم خواهد داشت.

کنعانی مقدم در خصوص تاثیر نمایندگان مستقل در آرایش سیاسی مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به کثرت نمایندگان مستقل در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، مجلس از حالت دو بعدی خارج شده و حضور نمایندگان مستقل در هریک از فراکسیون‌‌های اصولگرا یا اصلاح طلب و تعامل با آنها می‌تواند سبب کارآمدی هرچه بیشتر مجلس شود.

عضو جبهه ایستادگی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تمامی نمایندگان مجلس پایبند به نظام و جمهوری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اکثر مستقلین در فراکسیون اصولگرایان قرار بگیرند و این فراکسیون اکثریت مجلس دهم را شکل دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.