سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت دغدغه‌های زنان جامعه در «محراب»

کارگردان نمایش «گلدونه‌خانوم» از نشان‌دادن دغدغه‌ زن‌های جامعه و افراد تهیدست گفت.

النا آهی کارگردان نمایش «گلدونه‌خانوم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر خود بیان کرد: روایتی از مردم تهیدست و سطح پایین جامعه است که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. به خصوص زمانی که همسرانشان تنهایشان گذاشته‌اند و آن‌ها به تنهایی مجبور به ادامه زندگی در این جامعه هستند.

وی در راستای انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه اظهار داشت: به دنبال یک نمایشنامه ایرانی که ویژگی‌های خوبی داشته باشد بودم و در میان آثار این نمایشنامه را انتخاب کردم. از طرفی هم به دغدغه‌های زن‌ها در جامعه پرداخته می‌شود که جذابیت خودش را برایم داشت.

آهی درباره ایفای نقش خود در این نمایش مطرح کرد: چهار تا نقش متفاوت را دراین اثر بازی کرده‌ام که سختی‌های خودش راداشته؛ ولی باز کمک ها باعث شد تا به راحتی بتوانم از پس اجرا و کارگردانی بربیایم.

وی با بیان اینکه سالن محراب آینده خوبی خواهد داشت، تصریح کرد: باتوجه به امکاناتی که این سالن دارد و اجراهای خوبی که روی صحنه رفته است، چشم انداز روشنی برایش دیده می‌شود و از طرفی هم به خاطر فضای متناسب با نمایش این سالن را انتخاب کرده‌ام.

کارگردان نمایش «گلدونه خانوم» در خصوص عدم حمایت مسئولان از جوانان عرصه تئاتر گفت: کاش حداقل حمایتی می‌شد تا هنرمندان از جیب خودشان خرج نکنند و هزینه ای به آنها برای تولید کار داده می‌شد؛ زیرا که آنان آینده تئاتر کشورمان هستند.

گفتنی است؛ نمایش «گلدونه خانوم» از ۲۳ اردیبهشت الی ۲۳ خرداد در سالن محراب روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.