سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزاران متهم انگلیسی فراری هستند

بیش از سیزده هزار متهم انگلیسی، با سوءاستفاده از شرایط آزادی موقت به دادگاه ها مراجعه نکرده و یا فرار کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اسنادی که برخی رسانه ها در انگلیس  به آن ها دست یافته و منتشر کرده اند 13 هزار و 492 حکم بازداشت در انگلیس صادر شده است اما متهمان بازداشت نشده یا فرار کرده اند.

 بر اساس این اسناد، حکم جلب شماری از متهمان، از جمله متهمان به سوء استفاده جنسی و تجاوز به کودکان، حتی از سال 1980 میلادی تاکنون، بی پاسخ مانده است زیرا متهمان به دادگاه ها مراجعه نکرده اند.

وزارت کشور انگلیس گفته است بازداشت متهمان، از جمله متهمان قاچاق مواد مخدر، حمله به نیروهای پلیس، ضرب و جرح، آزار جنسی، کلاهبرداری وقتل، وظیفه پلیس های مناطق است و آن ها باید در این باره اقدام کنند.

به گزارش رسانه های انگلیس، بر اساس قانون آزادی اطلاعات از پلیس مناطق 39 گانه در انگلیس خواسته شده است جزئیات پرونده متهمان فراری را در اختیار بگذارند که 9 منطقه تاکنون از دادن پاسخ به این درخواست خودداری کرده اند.

بیش ترین احکام اجرا نشده بازداشت متهمان فراری در مناطق، در شهر منچستر با 1835 مورد و منطقه مرکزی انگلیس با یک هزار مورد، صادر شده است.

 پلیس انگلیس اعلام کرده است در تلاش است با جستجو در نشانی سکونت، بایگانی بانک ها و موسسات اعتباری، اداره گذرنامه، سازمان ملی بهداشت و درمان، اداره راهنمایی و رانندگی، ادارات ارائه دهنده کمک های دولتی و پلیس بین الملل، متهمان فراری را پیدا و بازداشت کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.