سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه همکاری‌هاي مشترک سازمان فرهنگ با صدا و سیماي خراسان رضوی

همکاری‌هاي مشترک نمايندگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در مشهد مقدس با صدا و سیماي خراسان رضوی توسعه مي‌يابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در مشهد در دیداربا مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت سازنده استان خراسان رضوی به ویژه مشهد گفت: زمینه‌سازی فرهنگی برای مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلام در سال 2017 ميلادي جهت تعامل و هم‌افزایی ظرفیت‌های استان از هم‌اکنون باید آغاز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سيد حامد ملکوتی‌تبار، برگزاری دوره آموزشی ویژه پاکستانی‌ها طي اواخر سال گذشته را ستود و بر ادامه همکاری‌ها تأکید کرد.

وی آمادگی همکاری‌هاي مشترک به منظور انعکاس اخبار سازمان فرهنگ، عضویت در اتاق فکر و تولید مستند در کشورهای اسلامی را اعلام كرد.

برگزاري دوره‌های تخصصی آموزش رسانه

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی هم دراین دیدارضمن تقدير از فعالیت‌های رسانه‌ای نمایندگی سازمان فرهنگ، به معرفی بخش‌های مختلف صدا و سیما از جمله رادیو دری، رادیو ازبکی و رادیو تاجیک پرداخت.

نصرپور، با اشاره به فعالیت‌های گسترده پژوهشی سازمان فرهنگ، بر ضرورت بهره‌گيري از این پژوهش به منظور تولید محتوا در برنامه‌های رادیویی دری، ازبکی و تاجیک تأکید کرد.

وي پیشنهاداتی در خصوص تبادل تولیدات استان با کشورهای همسایه، برگزاري دوره‌های تخصصی آموزش برای علاقه‌مندان مبحث رسانه از کشورهای مختلف، اطلاع رسانی فعالیت‌هاي فرهنگي در حوزه مشهد 2017 ميلادي، مشارکت در اتاق فکر، همکاری در تولید مستند مشاهیر مشترک با کشورها داد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌هاي فوق‌الذكر با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي شد.

انتهاي پيام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.