سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

در زمینه استاندار شدن ادعایی ندارم

به دلیل اعتمادی كه وزیر كشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی كنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست استانداری خوزستان در ارتباط با مقتدایی استاندار سابق خوزستان گفت: به هر حال هر كسی یك روزی آمده و روز دیگر هم خواهد رفت. مقتدایی از شخصیت و منزلت بالایی برخوردار است و دوره استانداری خود نهایت تلاشش را برای ارائه خدمات خوب و تأثیر گذار در همه سطوح استان به كار گرفت.

خبیر با تأكید بر اینكه مقتدایی در حد توانایی و ظرفیت خود كار و تلاش های بسیاری انجام داده و كم نگذاشت، اضافه كرد: قطعا بعد از انتخاب استاندار بعدی كه مراسم خوب، درخور و شایسته ای را برای تشكر و قدردانی از مقام و منزلت مقتدایی برگزار خواهیم كرد.

وی اظهار كرد: اگر سرپرستی استانداری خوزستان را پذیرفتم به خاطر شخصیت مقتدایی بود و به هر حال ایام خوبی را در حضور و داشتم و زمینه ای برای ارائه خدمات رسانی به استان فراهم شده بود.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به اینكه نارسایی ها و مشكلات زیادی وجود داشت و با یك یا دو سال قابل حل شدن نیستند، بیان كرد: به دلیل اعتمادی كه وزیر كشور به بنده داشت سرپرست استانداری به من محول شد ولی هیچ ادعایی در این زمینه ندارم و امیدوارم دوره انتقال را به خوبی طی كنم.

خبیر تأكید كرد: وحدت، انسجام و مسئولیت پذیری شرایطی را فراهم می كند تا قدمی هرچند كوچك در راستای رفاه مردم و حل مشكلات آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/و


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.