سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مكتوبات دفاع مقدس زمینه تولید آثار هنری باشد

خیلی‌ها پس از فعالیت‌های حوزه هنری در زمینه نشر ادبیات و تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ترغیب شدند خاطراتشان را نقل كنند و بنویسند.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سید محمد حسینی؛ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینكه در سال‌های اخیر شاهد تولید آثار ارزنده ای از سوی حوزه هنری هستیم، اظهار كرد: خیلی‌ها تصور می كردند با گذشتن چند دهه از دوران دفاع مقدس دیگر نیازی به نگارش آثاری در این زمینه وجود ندارد، كتاب های خوبی در این زمینه تولید شد و بسیاری را مجذوب خود كرد و معلوم شد جای كار فراوانی در این زمینه وجود دارد و از این گنجینه جنگ باید بیش از این‌ها استفاده كرد.
 
وی افزود: خیلی‌ها پس از فعالیت های حوزه هنری در زمینه نشر ادبیات و تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ترغیب شدند خاطراتشان را نقل كنند و بنویسند.
 
حسینی درباره تولید آثار تاریخ و خاطرات شفاهی عنوان كرد: آثار مكتوب دفاع مقدس می توانند زمینه ای برای تولید آثار هنری همچون نمایش، فیلم و ... باشند و اثبات شده كه در این زمینه جای كار فراوانی وجود دارد و می تواند تاثیرات بسیاری بر نسل جوان داشته باشید.
 
حسینی تصریح كرد: اگر این فعالیت ها را در حوزه دفاع مقدس انجام ندهیم نمی توانیم نسل های آینده را با جنگ ایران و عراق آشنا كنیم.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.