سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

صعودتیم فوتبال نفت آبادان به ليگ برتر

نفت آبادان به ليگ برتر صعود می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ سرمربی تيم فوتبال صنعت‎نفت آبادان گفت: با توجه به‎اينكه در ديدار آخر بايد در خانه مقابل تيم فجر سپاسي قرار بگيريم، با حمايت طرفداران پرشور خود برابر اين تيم به پيروزي مي‎رسيم تا به رقابت‎هاي ليگ برتر صعود كنيم.

 نادر دست‎نشان افزود: حساسيت زياد بازی و استرس بازيكنان نفت آبادان برای صعود به ليگ برتر و همچنين تشويق و حمايت پرشور طرفداران تيم داماش گيلان از تيم خودشان باعث شد تا بازيكنان نفت آبادان ضعيف ظاهر شوند.

وی گفت: البته اين ديدار موقعيت چندانی نداشت و مهمترين موقعيت اين بازی، يك ضربه پنالتی بود كه در دقايق اوليه بازی نصيب ما شد اما متاسفانه نتوانستيم از اين فرصت استفاده كنيم.

سرمربی تيم فوتبال صنعت‎نفت آبادان افزود: در نيمه دوم و به خصوص در دقايق پايانی تيم فوتبال داماش گيلان تيم برتر ميدان بود و بازيكنان ما نتوانستند بازی را تحت كنترل خود درآورند و صاحب موقعيت گلزنی شوند تا در نهايت اين بازی با نتيجه مساوی به پايان برسد.

نادر دست‎نشان گفت: البته اين تساوی بيشتر به ضرر ما تمام شد، چون اگر در اين ديدار پيروز می‎شديم، در ديدار آخر و در آبادان با يك تساوی نيز می‎توانستيم به ليگ برتر صعود كنيم .

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، صعود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.