سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت بازار بورس مطلوب نیست

کارشناس بورس گفت:نوسانات شاخص باتوجه به شرایط بازار درطی این هفته نزولی بوده و هنوز پتانسیل 73 هزار واحدی را داراست.

محمدرضا گیوکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در هفته گذشته خودرویی ها در اکثر روزها معاملات منفی داشتند و در درصدهای منفی ای معامله شدند. 

وی ادامه داد: شرکت رينگ سازي مشهد در این گروه ، در جدیدترین گزارش خود زیان هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه منتهی به 29/12/94 مبلغ  719 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی زیان خود را  افزایش داده است.

این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: فلزات اساسی در برخی روزها مثبت و در برخی روزها منفی معامله شدند.همچنین نمادهای شیمیایی اغلب در حاشیه منفی معامله شدند.

وی ادامه داد: شرکت صنايع مس شهيد باهنر در گروه فلزات اساسی در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه منتهی به 29/12/1394 مبلغ 110 ریال اعلام کرده است است که نسبت به پیش بینی قبلی با کاهش همراه بوده است.

گیوکی در ادامه اظهار کرد: در گروه سیمانی شرکت سيمان خزر درجدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 3095/ 12 / 30شرکت را مبلغ 137ریال اعلام کرده است.

***وضعیت بازار بورس در گذر زمان خود را نشان می دهد

در ادامه امیررضا حسنی از دیگر کارشناسان بورس دراین زمینه گفت: نوسانات شاخص باتوجه به شرایط بازار درطی این هفته نزولی بوده و هنوز پتانسیل 73 هزار واحدی را داراست. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاید بتوان یکی از دلایل نزولی بازار را موانع رفع تحریم ها دانست اظهار کرد: انتظار می رفت که درپسابرجام، وضعیت بازار سریع تغییر کند اما این امر نیاز به گذر زمان دارد.
 
این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: چشم انداز کماکان مثبتی در بازار بورس دیده می شود این درحالیست که امیدواریم چشم انداز سرمایه در بازار بورس احیا شود.

***وضعیت بازار بورس مطلوب نیست

در ادامه همایون دارابی از دیگر کارشناسان بورس دراین زمینه گفت:  باتوجه به اینکه از 5روز کاری 4روز با افت قابل ملاحظه و همچنین کمبود نقدینگی و ناپایدار بودن بازر جهانی و کاهش نفت روبه رو بوده است، وضعیت بازار بورس مطلوب نیست.

این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: برخی خبرها درخصوص شرکت خودرویی که لیدر بازار هستند همکاری هایی که باشرکت فرانسوی و سیترون و سایپا و سرمایه داشتند باعث ابهام این گروه خودرو شده و با مشکل مواجه شدند.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به افرادی که دربورس به ارزش بیش ازده میلیون تومان ازسهام یک شرکت راخریده اندکارت اعتباری وبن خریدسهام بدهیدهمانطورکه به خریداران کتاب بن خریدکتاب میدهیدسهام خریداری شده بایدبه دست اشخاص حقیقی فعال درسامانه معاملات انلاین برسد