سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاران است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به شعار سال گفت: مهم‌ترین اقدام در این راستا این بوده که سرمایه‌گذاری صورت گیرد و برای جذب سرمایه‌گذار نیز تلاش شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالحمید پناهی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه شهری و روستایی شهرستان بویراحمد که با حضور روسای شوراهای اسلامی شهر یاسوج و شهرستان و دهیاران و بخشداران برگزار شد، اظهار کرد: منازعات درون بخشی و روستایی از مشکلات روستاها است که انتظار می‌رود دهیاران و شوراها نسبت به رفع منازعات اقدامات کنند. تا به فرمانداری کشیده نشود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه شورای بخش اعتقاد دارند که دسترسی به دهیاران سخت است، تصریح کرد: شوراها و دهیاران نهاد غیر دولتی بوده و باید تقسیم کار بین اعضای شوراها نیز صورت گیرد و تمام تلاش خود در راستای مشکلات مردم به کار گیرند.
 
پناهی بر لزوم هماهنگی بین بخشی دهیاران و شوراها تاکید کرد و گفت: طرح‌ها و پیشنهادات قابل اجرا ارائه داده شوند.
 
این مسوول به شعار سال و نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت: مهمترین کار این بوده که سرمایه‌گذاری صورت گیرد و برای جذب سرمایه‌گذار نیز تلاش شود لذا بدون سرمایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی نیز محقق نمی‌شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به سرمایه‌گذاری در کارخانه سیمان مارگون و وجود مشکلات پیش روی این سرمایه‌گذار خارجی تصریح کرد: نباید برای سرمایه‌گذاران مشکل‌تراشی کنیم و تلاشمان بر جذب سرمایه‌گذاران باشد تا شاهد توسعه و ارتقاء استان و شهرستان باشیم.
 
پناهی به منازعات و مشکلات ملکی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان مناطق می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
 
این مسوول با بیان اینکه بعضا حفاری‌های زیادی در سطح روستاها صورت می‌گیرد، گفت: هر گونه حفاری‌ در روستاها با هماهنگی دهیاران صورت گیرد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: در مسائل عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت دیگر استان‌ها رشد خوبی داشته به گونه‌ای که اقدامات خوبی در حوزه راهسازی صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.