سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی نسب: امیدوارم در هفته پایانی حق به حق دار برسد

مشاور مدیر عامل راه‌آهن گفت: امیدواریم در هفته پایانی بازی جذابی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشته و در لیگ برتر بمانیم.

حسینی نسب مشاور مدیر عامل باشگاه راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم راه‌آهن گفت: بعد از برد مقابل سپاهان اصفهان تیم در وضعیت مناسب روحی قرار دارد و امیداوریم بتوانیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

حسینی نسب در ادامه در مورد شایعات مربوط به تبانی با پرسپولیس در هفته پایانی گفت: این بحث اصلا امکان پذیر نیست، مگر میشود تیمی که دارد بری بقا در لیگ برتر مبارزه می کند بیاید و در هفته پایانی همه چیز خود را ببازد برای قهرمانی تیم دیگری، بنده چند سال است که مدیران باشگاه راه‌آهن را میشناسم آنها بسیار به اخلاق اهمیت میدهند و از منابع مالی شخصی خود برای راه‌آهن خرج میکنند و این وصله به آنها نمی‌چسبد، همچنین مدیریت باشگاه برای پیروزی در هفته پایانی پاداشی در خور برای همه اعضا تیم در نظر گرفته است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در هفته پایانی در مقابل پرسپولیس یک بازی جذاب و زیبا را به نمایش بگذاریم و همه تیم ها لیگ برتری فوتبالی پاک و سالم را ارائه بدهند و حق به حق دار برسد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.