سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

علاقه کشورها برای سرمایه گذاری در ایران

رییس جمهور گفت : سراسر دنیا به کار و رابطه و سرمایه گذاری به کشورایران امید بسته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رییس جمهور در جلسه شورای اداری در کرمان با تبریک روز جانباز گفت : جانبازان ، شهداء ، ایثارگران حق بزرگی به گردن ما دارند .

آقای روحانی افزود: شهیدان علاوه بر فداکاری ،صبر و بردباری آنها برای ما درس زندگی است و میدان جهاد 8ساله آزمایش بزرگی برای ملت بزرگ ایران بود.
وی با اشاره به اینکه رهبر ما نیز خود از جانبازان است خاطر نشان کرد : این یک فخر و مایه آرامش برای جانبازان کشور است ویکی از ویژگی های مهم انقلاب ما همین است .
وی با بیان اینکه استان کرمان ویژگی های خاص خودش را دارد گفت: در سفر ما به کرمان کاملأ رابطه خوب مسئولین مختلف با هم و مردم ملموس بود.
وی تصریح کرد : با ارتباط و تعامل خوب با هم کار راحت تر پیش می رود و جاذبه استان نیز بالا می رود و کارآفرینان استان بالا می رود .
روحانی یکی از توطئه های دشمن را تبلیغ در رسانه های تبلیغی دانست و خاطر نشان کرد : متأسفانه در برخی از رسانه های داخلی نیز همان خط را دنبال می کنند .
رییس جمهور در ادامه سخنان خود در نشست شورای اداری استان کرمان تأکید کرد :کشوری که ولایت فقیه و رهبری ندارد نباید دوقطبی تقابل وجود داشته باشد.
وی گفت : در این راستا اگر مشکلی پیش آید رهبر کشور مان خود حلال مشکلات است و خود قوا هم در کنار یکدیگر هستند و نباید به افراد اجازه دهیم اجازه دهیم علیه دولت و ملت ما توطئه کنند.
وی اظهارداشت : مسئولین محترم و سه قوا خود را تحت نظر و فرمان رهبری می دانند و همه یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم پیشرفت ، توسعه و ارتقا اخلاق و معنویت در کشور است.
دکترحسن روحانی در ادامه سخنان خود گفت : امروز شرایط بسیار خوبی در کشور داریم و همینجور که پیش می رویم روز به روز شرایط بهتر و بهتر می شود شرایطی که بسیاری از موسسات و کشورهای غربی ایران را برای سرمایه گذاری یک کشور مناسب و مطلوب می دانند.
و ی با ابراز تأسف از عده ای از افراد که یأس و ناامیدی را می افشانند خاطر نشان کرد : هم اکنون ما بالاترین امید و بهترین شرایط را داریم به طوریکه رابطه پولی ،بانکی و اقتصادی ما با کشورهای دیگر تسهیل شده است.
وی تصریح کرد : سراسر دنیا به کار و رابطه و سرمایه گذاری به کشورایران امید بسته اند.

رییس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دولت توانش محدود است گفت : اگر بخش غیر دولتی و کارآفرینان به صحنه بیایند و بخش دولتی و غیر دولتی با هم مشارکت داشته باشند شاهد پیشرفت و توسعه بیشتری خواهیم بود.
دکتر روحانی افزود: در این دولت شعار نمی دهیم ونسبت به آینده کشور بدبین نیستیم .
وی خاطر نشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شعارها را کم کنیم و اقدام و عمل را اجرایی کنیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را توانمد و قدرتمند کنیم .
وی تصریح کرد : پایه اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است که باید این موضوع را تقویت کنیم و بادیگر نقاط دنیا ارتباط داشته باشیم تا همانطور که تاکنون در صنایع مختلف پیشرفت خوبی داشتیم از این به بعد هم داشته باشیم.
روحانی گفت : ما برای اینکه استان کرمان به عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شود حرفی نداریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.