سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تجلیل از دانش آموزان نخبه قرآنی در اندیمشک

از 220 دانش آموز پسر و 280 دانش آموز دختر نخبه قرآنی در شهرستان اندیمشک تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با اعیاد شعبانیه همایش تقدیر از 500 دانش آموز نخبه قرآنی، فرهنگی و هنری با حضور مدیران آموزش و پرورش،  شهردار، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگیان و اولیا دانش آموزان این شهرستان  در تالار شهید مطهری برگزار گردید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اندیمشک اظهار کرد: از این تعداد 220 دانش آموز پسر و 280 دانش آموز دختر از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است  که در مسابقات استانی و شهرستانی در رشته‌های فرهنگی، هنری و قرآن و عترت مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

طیب نیا افزود: همچنین دو نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در سال جاری و رشته‌های صحیفه سجادیه و مداحی به مسابقات کشوری این رشته‌ها راه پیدا کردند و در رشته‌های قرآنی نیز دانش‌آموزان این شهرستان تاکنون 46 رتبه برتر را در بین دانش آموزان سایر مناطق استان به دست آورده‌اند .

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان این شهرستان در مجموع 102 رتبه برتر استانی و کشوری کسب کردند، تصریح کرد: از این تعداد 57 رتبه مربوط مربوط به رشته‌های فرهنگی هنری و 55 رتبه مربوط به رشته‌های قرآنی و عترت است.

گفتنی است در پایان این همایش که به همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اندیمشک برگزار شد، از دانش‌آموزان برتر با اهدا لوح‌ تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.