سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آغاز ثبت نام كلاس اولي ها از اول خرداد ماه

رئيس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام كلاس اولي ها از اول خرداد ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علي زرافشان در خصوص شرايط ثبت نام در سال تحصيلي 96-95 گفت: دستور الملل اجرايي ثبت نام دانش آموزان،  با عنايت به سياست هاي جديد ابلاغي به استان ها ارسال شده و با تدبير كافي و به كارگيري همه امكانات و پيش بيني ساز و كارهاي لازم و طرح در كميته برنامه ريزي استان و منطقه ،  نسبت به اجراي دقيق آن اقدام شود.

وي افزود: ثبت نام كليه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتي و غيردولتي و مراكز پيش دبستاني صرفا از طريق سامانه ثبت نام الكترونيكي دانش آموزان (سناد) انجام مي پذيرد و ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پايه اول ابتدايي از 01/03/95 و ساير دوره هاي تحصيلي پس از پايان امتحانات لغايت 31/5/95 خواهد بود.

زرافشان بیان داشت: دريافت هرگونه وجه ونيز اخذ تعهد مالي و به استثناي وجوه مربوط به سنجش سلامت ،  بيمه، استعلام از ثبت احوال و كتب درسي هنگام ثبت نام در مدارس دولتي در فصل ثبت نام ممنوع است و در اجراي ماده 11 قانون تشكيل شوراهاي آموزش و پرورش و آيين نامه  مصوب آن دريافت كمك  هاي مردمي مشروط به آنكه داوطلبانه بودن اين كه در فصل ثبت نام دريافت نشود ، منفي ندارد.

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش خاطرنشان كرد : مديران مدارس غيردولتي،  شاهد، استعدادهاي درخشان و آموزش از راه دور كه برابر مقررات مربوط مجاز به دريافت وجه تحت عناوين خاص در هنگام ثبت نام  مي باشند ميزان آن را همراه با فهرست كليه فعاليت ها در تابلو اعلانات مدرسه و در معرض ديد اولياي محترم نصب كنند و بايد فهرست پرداخت كنندگان با نشاني كامل براي مشاهده ناظران تنظيم و ارائه شود.

رئيس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان كليه پايه هاي تحصيلي در مدارس دولتي عادي بدون برگزاري آزمون ورودي ، مصاحبه ،  شرط معدل و... صرفا براساس محدوده جغرافيايي مدارس صورت مي پذيرد و ثبت نام هنرجويان هنرستان بدون لحاظ محدود جغرافيايي و براساس ضابطه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.