سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ارائه طرح پژوهشی تحقیقاتی برنامه راهبردی توسعه گردشگری شهرستان بافق

طرح پژوهشی تحقیقاتی برنامه راهبردی توسعه گردشگری شهرستان بافق با سرمایه گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ارائه شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: طرح پژوهشی تحقیقاتی برنامه راهبردی توسعه گردشگری شهرستان بافق با تأکید بر امکان سنجی جذب گردشگر به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق طراحی شده است.
 
 حبیب حسن زاده با بیان اینکه مجری این طرح دانشگاه پیام نور استان یزد است افزود: اجرای طرح از دیماه سال 92 با یک تیم از اساتید برجسته آغاز و اکنون شاهد ارائه ثمره بیش از دو سال تلاش مستمر هستیم . 
 
وی به هداف اصلی این طرح اشاره و عنوان کرد: صنعت گردشگری پول سازترین صنعت حاضر است و با توجه به پتانسیل موجود در بافق و صبغه تاریخی این شهر ، گردشگری می تواند ابزار مهمی برای توسعه شهرستان بافق باشد که باید زمینه ها برای اجرا و تحقق این موضوع با رعایت بافت اعتقادی و اجتماعی مردم این شهر فراهم شود.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی بیان کرد: بهبود وضعیت کلی صنعت گردشگری بویژه در بخش زیر ساخت ها و توسعه بهبود جاذبه ها، خدمات و تسهیلات گردشگران در بافق و همچنین توسعه و بهبود مسیر گردشگری بویژه در بخش روستاها از مهمترین اهداف توسعه گردشگری محسوب می شود.

حسن زاده گفت: توسعه گردشگری در سه بخش گردشگری روستائی و اکو توریسم ، گردشگری شهری و گردشگری معدنی مورد توجه است که متناسب هر بخش باید با نگاه مخصوص به آن برنامه ریزی و با فراهم نمودن ساز و کار آن اقدام کرد .

وی عنوان کرد: تلاش و حساسیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی-بافق به موضوع زیر ساخت ها و توسعه همه جانبه شهرستان بافق و خصوصاً در زمینه زیر ساخت های صنعتی، علیرغم مشکلات و شرایط اقتصادی موجود قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: بافق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.