سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وجود مدارس کانکسی پس از گذشت 13سال از زلزله بم

فرماندار بم از دایر بودن 18 باب مدرسه کانکسی در منطقه خبر داد و رفع این مشکل را یکی از خواسته های مردم برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا اشک در جلسه شورای اداری این شهر که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد بر نیاز شهر بم به اعتبارات تکمیلی بازسازی تاکید کرد.

وی افزود:اعتبارات مورد نیاز در بخشهای مختلفی همچون عمرانی ، احداث مدارس جدید، بازسازی مساجد، تکایا، ادارات و مرمت ارگ قدیم مورد نیاز است.
وی تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث بیمارستان 220 تختخوابی از دیگر خواسته های مورد نیاز شهر دانست و افزود:در بخش آبرسانی به روستاها ، همچنان نیازمند تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به 66 روستا و نقاط شهری هستیم.
فرماندار بم افزود:در بخش راهسازی نیز بیش از 150 کیلومتر راه روستایی و احداث باند دوم محور دارزین -دهبکری ، نیازمند تامین اعتبار هستند.
اشک ضمن تشکر از دولت بخاطر تامین اعتبار 40 میلیارد ریالی برای مبارزه با آفت زنجره ، خواستار تداوم تامین اعتبارات این بخش نیز شد.
فرماندار بم برجای ماندن برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی از زلزله و بواسطه مجاورت با مرزهای شرق را یکی از دغدغه های مردم و مسئولین برشمرد و خواستار تامین اعتبارات ویژه در این زمینه شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مدارس ، کانکس ، زلزله بم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.