سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آغاز ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پايه اول ابتدايی از اول خرداد

ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پايه اول ابتدايی، از اول خردادماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پايه اول ابتدايی، از اول خردادماه سال جاری آغاز می شود.

بر اساس این گزارش؛ ثبت نام كليه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غير دولتی و مراكز پيش دبستانی صرفاً از طريق سامانه ثبت نام الكترونيكي دانش آموزان (سناد) انجام مي پذيرد.

ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پايه اول ابتدايی از اول خرداد و ساير دوره های تحصيلی پس از پايان امتحانات تا 31 مرداد خواهد بود.

همچنین دريافت هرگونه وجه و اخذ تعهد مالی، به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت، بيمه، استعلام از ثبت احوال و كتب درسی، در فصل ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است و در اجرای ماده 11 قانون تشكيل شوراهای آموزش و پرورش و آيين نامه مصوب آن، دریافت کمک های مردمی مشروط به داوطلبانه بودن و این که در فصل ثبت نام دریافت نشود، منعی ندارد.

مديران مدارس غير دولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور، كه برابر مقررات مربوط مجاز به دريافت وجه تحت عناوين خاص در هنگام ثبت نام هستند، ميزان آن را همراه با فهرست كليه فعاليت ها در تابلو اعلانات مدرسه و در معرض ديد اوليای دانش آموزان نصب كنند.

فهرست پرداخت كنندگان نیز باید با نشانی كامل برای مشاهده ناظران تنظيم و ارائه شود.

ثبت نام دانش آموزان كليه پايه های تحصيلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل و ... صرفاً بر اساس محدوده جغرافيايي مدارس صورت مي پذيرد.

ثبت نام هنرجويان هنرستان هم بدون لحاظ محدوده جغرافيايي و بر اساس ضابطه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.