سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

پیشگیری از بیماری‌های فصلی و کنترل بیماری‌های روده‌ای در شادگان

فرماندار شادگان گفت: تدابیر لازم جهت پیشگیری بیماری‌های فصلی و کنترل بیماری‌های روده‌ای در این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج‌اللهی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان، آغاز فصل گرما و وجود بیماری‌های منتقله از آب و مواد غذایی اظهار کرد: تدابیر لازم جهت پیشگیری بیماری‌های فصلی و کنترل بیماری‌های روده‌ای در این شهرستان اتخاذ شده است.

وی بحث آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم را از جمله راهکارهای مهم و پیشگیرانه این بیماری‌ها دانست و افزود: با هماهنگی بخشداران بخش مرکزی، خنافره و دارخوین کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس و مساجد با محوریت بحث آموزش و آگاه‌سازی جامعه جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های روده‌ای و جلوگیری از شیوع آن توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت کمیته التور شهرستان و ضرورت اجرائی کردن مصوبات این کمیته، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های عضو کمیته التور شهرستان نسبت به اجرای کامل مصوبات مسئول بوده و برای اجرائی شدن آن اقدام کنند.

ساماندهی وسایل نقلیه حامل مخازن توزیع آب شیرین، آهک‌پاشی مجاری روباز فاضلاب در سطح شهر‌ها و روستا‌ها، رعایت نکات بهداشتی، افزایش آگاهی و اطلاعات مردم در به‌کارگیری راه‌های انتقال و پیشگیری از بیماری به ‌منظور کنترل بیماری‌ها، شناسایی گروه‌های فعال فضای مجازی به‌منظور استفاده آموزرشی در حوزه بهداشت و... از مصوبات ستاد پیشگیری و کنترل بیماری‌های التور شهرستان شادگان بود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.