سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

واحدهاي صنفي مشمول درهرمزگان 9 درصد ماليات برارزش افزوده دريافت مي كنند

رئيس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت: براساس قانون و دستور العمل ابلاغي ، واحدهاي صنفي مشمول در استان كه در سامانه ماليات ارزش افزوده ثبت نام كردند ، مي توانند 9درصد ماليات ارزش افزوده دريافت كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعابس ؛عبدالرضا پيروي منش افزود: فروشندگان لوازم يدكي خودروهاي سبك و سنگين و ماشين آلات راهداري و كشاورزي و ساختماني ، صاحبان تعميرگاه هاي مجاز خودرو و انواع وسائط نقليه سبك و سنگين و ماشين آلات راهداري و كشاورزي و ساختماني ، ازجمله  واحدهاي صنفي مشمول اين طرح هستند.
وي  فروشنگان تزئينات ،كاغذ ديواري ، شومينه و كارهاي تزئيني چوبي و فلزي ، فروشندگان انواع تلفن ثابت و بي سيم ، همراه و تجهيزات جانبي آن فروشنگان لوازم آرايشي و بهداشتي و انواع لوازم وتجهيزات پزشكي را از ديگر واحدهاي مشمول ماليات برارزش افزوده عنوان كرد.
رئيس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت: خلاف اجراي اين طرح تخلف محسوب مي شود و شهروندان مي توانند به سامانه 124 سازمان صنعت ، معدن و تجارت به صورت حضوري يا تلفني اعلام تا به آن موضوع رسيدگي شود.
پيروي منش افزود: در صورت قطعي شدن تخلف ، پرونده تشكيل و براي صدور پرونده نهايي به تعزيرات حكومتي ارجاع مي شود.  
انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.