سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده:سرمربی تغییر نخواهد کرد/با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده ام

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : با توجه به دو بازی حساسی که در پیش رو داریم به صلاح نیست سرمربی را تغییر دهیم بنابراین مظلومی به کار خود ادامه می دهد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت های مقداد نجف نژاد مبنی بر تعویض سرمربی اظهار داشت: به طور حتم صحبت های نجف نژاد در هیات مدیره به رای گذاشته خواهد شد اما من نظر شخصی خودم را می گویم و آن هم این است که در مقطع فعلی که 48 ساعت به بازی ما مقابل صبا مانده ما با کدام مربی و یا با چه سیستمی می توانیم تغییرات ایجام دهیم بنابراین مطرح کردن چنین صحبت هایی درست نیست و به صلاح نخواهد بود سرمربی عوض شود و اصلا چنین مساله ای مطرح نیست .

وی افزود:همان طور که کارشناسان هم معتقد هستند نباید تغییری صورت گیرد. ما روز جمعه بازی حساسی داریم و باید تمرکز خود را برای این دیدار بگذاریم و مربی هم باید صد در صد اختیار داشته باشد و تمام تمرکزش را برای آمادگی هر چه بیشتر تیم به کار گیرد بنابراین تغییری نخواهیم داشت .

وی ادامه داد: ما باید منصفانه قضاوت کنیم. شب گذشته هم در برنامه 90 مشخص شد که گل اول تراکتور خطا بوده است بنابراین بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدند و حق شان باخت نبود.

مدیر عامل در خصوص صحبت های سجادی معاون وزیر مبنی بر تغییرات در پایان فصل جاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هر تصمیمی بگیرد ما گوش خواهیم کرد چرا که ما سرباز وزارت ورزش هستیم. تا روزی که در باشگاه استقلال هستیم خدمت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای سربلندی این تیم  انجام خواهیم داد و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم کرد.



افشارزاده در خصوص اتفاقات بین امیر قلعه نویی و رحمتی گفت: من همیشه به اخلاق مداری اعتقاد دارم و باید اخلاق در ورزش حاکمیت کند. محیط ورزش مقدس و جای بی اخلاقی نیست. از شما خواهش می کنم اجازه بدهید این دو بازی تمام شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه گفته می شود با منصوریان درباره فینال جام حذفی صحبت شده است گفت: بنده به عنوان مسئول باشگاه استقلال با هیچ کس صحبت نکردم. اینها در حد گمانه زنی است. آقای مظلومی تا پایان فینال جام حذفی سرمربی استقلال است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.