سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: قهرمانی حق استقلال خوزستان است

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از قهرمانی تیمش در لیگ برتر سخن گفت.

سید اکبر پورموسوی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد بیان کرد: خدا را شکر موفق شدیم یکی دیگر از سخت ترین بازی های فصل مان را با پیروری پشت سر بگذاریم. پدیده تیم خوب و قابل احترامی است و شکست دادن این تیم در مشهد بسیار سخت است. 
 
وی افزود: پدیده برای اعاده حیثیت و کسب امتیاز بالاتر گام به این مسابقه نهاده بود و تمام تلاشش را می کرد تا مقابل تیم ما به پیروزی برسد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و با تمام تلاش همه بازیکنان موفق شدیم از سد پدیده بگذریم. 
 
پورموسوی درباره دیدار با ذوب آهن گفت: ذوب آهن بسیار تیم خوبی است و با هدایت یحیی گل محمدی در این فصل از رقابت های لیگ برتر بسیار خوب کار کرده است. هدف مان در لیگ برتر قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف هر کاری خواهیم کرد. ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز بسیار خوب کار کرده و موفق شده با کسب 14 امتیاز به دور حذفی رقابت های لیگ برتر راه پیدا کند. 
 
وی درباره حمایت هوادارانشان از استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم ما همیشه مدیون هواداران است و امیدوارم در دیدار مقابل ذوب آهن نیز مانند بازی های گذشته هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند. 
 
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اضافه کرد: حق استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم قهرمانی است و امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم به این امر دست یابیم.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.