سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان

تأسیس شرکت‌ تخصصی بازرگانی محصولات کشاورزی در زنجان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی زنجان از تأسیس شرکت هلدینگ تخصصی صادرات و شرکت تخصصی بازرگانی محصولات کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شرکت‌ها نوع کشت محصولات به چالش کشیده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان؛ عبدالله جعفری اظهار کرد: مسئولیت شرکت هلدینگ تخصصی بر عهده اتاق بازرگانی بوده و هم‌اکنون در مرحله انتشار فراخوان است و پیگیری‌های لازم برای تاسیس شرکت تخصصی بازرگانی نیز در حال انجام است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: با راه‌اندازی شرکت‌های تخصصی هلدینگ و بازرگانی محصولات کشاورزی تجار و صادرکنندگان با شناسایی بازار محصولات مختلف، با کشاورزان قرارداد کشت محصول خاص را می‌بندند.

جعفری اهمیت بازاریابی اصولی و به موقع محصولات کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در حقیقت با فعالیت شرکت‌های مذکور مشکل بازاریابی محصولات در استان زنجان برطرف شده و بهره‌برداران حوزه کشاورزی دغدغه‌ای در این زمینه نخواهند داشت.

این مسئول بیان داشت: متاسفانه عدم آشنایی و توانمندی بهره‌برداران بخش کشاورزی با شیوه‌های بازاریابی محصولات تولیدی خود مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها به وجود آورده به طوری که این امر کاهش سودآوری و تحمیل هزینه‌های سنگین برای این قشر را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی شرکت‌های فوق زمینه ارتباط مستقیم تجار و صادرکنندگان با تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در استان زنجان را فراهم کرده و دیگر این‌طور نخواهد بود که کشاورز بعد از تولید به فکر بازاریابی و فروش محصول خود باشد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه تاسیس شرکت‌های تخصصی هلدینگ و بازرگانی محصولات کشاورزی در این استان گام موثری در راستای رونق صادرات کشاورزی محسوب می‌شود، تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی در زنجان طی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.