سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از جلسه هیأت مدیره

مظلومی در استقلال ماندنی شد

سرمربی استقلال پیش از جلسه فردای هیأت مدیره این تیم برای ابقا در سمتش تا پایان لیگ برتر و جام حذفی با چراغ سبز این هیأت روبرو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست دیروز استقلال تهران مقابل تراکتورسازی تبریز و جا ماندن این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر که انتقاد شدید هواداران استقلال را در پی داشت، امروز صحبت‌هایی از برکناری پرویز مظلومی و حضور سرمربی جدید در این تیم برای هفته آخر لیگ و دیدار پایانی جام حذفی مطرح شد. 

هیأت مدیره استقلال، قرار است فردا با موضوع بررسی وضعیت استقلال و شکست روز گذشته این تیم تشکیل جلسه بدهد اما پیش از برگزاری این جلسه اکثریت اعضا و حتی مدیرعامل استقلال معتقدند مظلومی باید ابقا شود. هیأت مدیره استقلال و مدیرعامل این تیم معتقدند استقلال 2 دیدار بسیار حساس و سرنوشت‌ساز پیش رو دارد و در چنین موقعیتی نباید دست به تغییر و تحول روی نیمکت بزنند.

به این ترتیب مظلومی در دیدار مقابل صبای قم و ذوب آهن اصفهان، همچنان روی نیمکت استقلال می‌نشیند. 

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با 51 امتیاز، پس از استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در رتبه سوم قرار گرفته است و شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مظلومی كجا بره ، كی بياد ، منصوريان؟ كه به نظرم هنوز زوده بياد استقلال ، قلعه نوعی هم با تراكتور خوب كار كرده ، مظلومی بايد بمونه و تو فصل بعد چند تا بازيكن رو عوض كنن تيم خوب ميشه ، بابا بنده خدا تيمش هنوز بالای جدوله ، درسته قهرمانی پريد ولی با انصاف بايد باشيم
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
مظلومی جان:
تورو قرآن فقط برو
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
در این موقعیت حساس بویژه جام حذفی بهترین کار هست.
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
بعد دو بازی حتما باید عوض شه