سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در بازدید از نمایشگاه کتاب:

دغدغه‌های ما تا به امروز برآورده شده است

برای افتتاح این نمایشگاه از وزارت ارشاد و همه عزیزان تشکر می‌کنم چرا که دغدغه‌های ما تا به امروز برآورده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برای افتتاح نمایشگاه کتاب در هفته‌های اخیر کارها به سرعت انجام شد و امیدوار شدیم که کارهای جهادی و نهضتی در کشور  را می‌توان به همین سرعت پیش ببریم. نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب به دلیل نزدیکی به حرم امام خمینی (ره)، فرودگاه و بعضی از دانشگاه‌ها می‌تواند تاثیرات خوبی داشته باشد. از آنجایی که نمایشگاه برای همین منظور تدارک دیده شده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
 
وی افزود: برای افتتاح این نمایشگاه از وزارت ارشاد و همه عزیزان تشکر می‌کنم چرا که دغدغه‌های ما تا به امروز برآورده شده است. انشاءالله در بازدیدی که خواهیم داشت بهتر می‌توانم نظرات خود را ارائه دهم.
 
افتخاری از لحاظ کیفیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب عنوان کرد:‌ کیفیت را بعد از بازدید به صورت دقیق می‌توان نظر داد. به نظر من تا اینجا امکانات خوبی فراهم شده است هر چند که کار جدیدی و مشکلات و مسائلی داشته است. البته این نمایشگاه به کاهش ترافیک می‌تواند کمک کند.
 
وی ادامه داد:‌ محتوای کتاب برای مردم مهم است. همانطور که نظارت به غذای جسم وجود دارد برای غذای روح هم نظارت لازم است. شاید بعضی نمایشگاه‌ها مانند نمایشگاه قرآن به دلیل موقعیت زمانی و مکان مصلا در آنجا برگزار شود اما باید خود مسئولان تصمیم بگیرند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ لایحه حمایت از مولفان قطعا به این مجلس نمی‌رسد و در مجلس بعدی تصمیم درباره آن گرفته می‌شود اما چند لایحه مهم در دستور کار قرار گرفته است و کمیسیون فرهنگی آمادگی این را دارد که برای مجلس بعدی این لایحه را پیگیری کند و سریع‌تر به نتیجه برسد و حمایتی از عزیزان زحمت‌کش و گسترش دهنده فرهنگ صورت بگیرد.
 
افتخاری خاطر نشان کرد:‌ از صدا و سیما به خاطر اطلاع رسانی تشکر می‌کنم. استقبال در روزهای پنجشنبه و جمعه بسیار خوب بوده و امیدوارم در روزهای آینده هم شاهد حضور مردم باشیم.
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.