سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آغاز تور گردشگران خارجی ریلی از امروز

400 کیلومتر خطوط ریلی شمال کشور از امروز تا 22 اردیبهشت مورد بازدید گردشگران عکاس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه گروه تور گردشی عکاسان اروپایی به منظور بازدید از راه آهن شمال کشور امروز وارد فیروزکوه شدند، گفت: هدف این تور که از امروز و از شمال کشور آغاز می شود، شناخت راه آهن ایران و عکاسی از راه آهن های تاریخی کشور است.

یوسف گران پاشا افزود: تور گردشگران برای عکاسی از محورها و جاذبه های توریستی ایران 20 اردیبهشت به مازرون قائم شهر و سپس به سمت فیروزکوه، سفید کوه ، ورسک و دوگل می روند واز شاهکارهای ریلی همچون پل ورسک و طول 400 کیلومتری محور ریلی شمال کشور بازدید و عکاسی خواهند کرد.

وی گفت: راه آهن شمال در صدد است با فراهم کردن شرایط لازم، گردشگران را در جریان تعداد ایستگاه های ریلی این منطقه، نحوه ساخت خطوط ریلی بر روی پل‌ها و داخل جنگل قرار دهد.

تور گردشگران برای عکاسی از محورها و جاذبه های توریستی ایران 20 اردیبهشت به مازرون قائم شهر و سپس به سمت فیروزکوه، سفید کوه ، ورسک و دوگل می روند واز شاهکارهای ریلی، عکاسی خواهند کرد.

عکاسان و گردشگران اروپایی ضمن بازدید از کبوتر دره و محمود آباد، 22 اردیبهشت ماه به تهران باز می گردند و از دپوی تهران بازدید و پس از آن راهی اندیمشک خواهند شد. قطار حامل گردشگران در ایستگاه شهبازان در درزین از بلاک های مختلف راه آهن لرستان و زاگرس بازدید می کند و پس از آن به سمت قم برمی گردد و با یک قطار چارتری به مقصد اصفهان جابجا می شوند.

گردشگران عکاس با قطار چارتری بازیدهای خود را از اصفهان و محورهای مختص به آن به عمل می آورند و پس از آن مسیر یزد را در پیش می گیرند.

انها ضمن بازدید از خطوط ریلی یزد تردد قطارها به یزد را عکاسی می کنند و در نهایت 28 اردیبهشت ماه در کنار بازدید از زواره و کاشان و مکان های گردشگری به تهران بر می گردند.

عکاسان در این بازدیدها، از مراحل مختلف ساخت و تردد قطارها و میزان خطوط ریلی کشور عکاسی می کنند و در جریان روند توسعه خطوط قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، گردشگر ، خارجی ، تور ، خطوط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.