سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مدال آوري دونده هاي همداني در رقابتهاي بالاي 55 سال سن آسيا

دونده هاي همداني در رقابتهاي دو پنج هزار متر بالاي 55 سال سن قهرماني آسيا صاحب دو نشان طلا و نقره شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئيس هيات ورزش هاي همگاني استان همدان در اين باره گفت: دو پنج هزار متر بزرگسالان بالاي 55 سال قهرماني آسيا روز گذشته با شناخت نفرات برتر به ميزباني كشور سنگاپور به پايان رسيد و سيد حسن حسيني ورزشكار همداني توانست به نشان طلا دست يابد.


هادي سبزواري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: همچنين در بخش بانوان، ايران رئوفي دونده همداني نشان نقره اين ماده را كسب كرد و فلك ناز وجدان زاده نيز در مكان ششم رقابتها ايستاد.

وي بيان كرد: هر دو دونده مدال آور همداني در گذشته نيز مدال هاي آسيايي اين رشته را در كارنامه افتخارات خود به ارمغان آوردند.

سبزواري خاطرنشان كرد: دو بزرگسالان جزو رشته هاي زير مجموعه كميته ورزش بزرگسالان هيات ورزش هاي همگاني استان همدان است.

وي در ادامه گفت: همدان از شهرهاي كوهستاني با ارتفاع بالا از سطح دريا است و آب و هواي اين منطقه شرايطي را فراهم ساخته تا دونده هاي پيشكسوت همدان همواره در بهترين سطح آمادگي باشند.

سبزواري اظهار كرد: همدان پيشينه موفقي در ورزش دو و ميداني دارد و از آنجا كه اين رشته در طول مسافت هاي بالا و سطح پيشكسوتان مورد حمايت فدراسيون ورزش هاي همگاني است، در مدال آوري افتخارات ارزنده اي را كسب كرده ايم.

همدان يكي از استان هاي موفق در رشته دو و ميداني است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.