سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایزدی خبر داد:

همایش ملی فرهنگ دفاعی برگزار می‌شود

دبیر کمیته علمی همایش ملی فرهنگ دفاعی گفت: همایش ملی فرهنگ دفاعی در تهران برگزار می شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره ارتباطات و تبلیغات دفاعی حجت‌الله ایزدی دبیر کل کمیته عملی همایش با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همایش ملی فرهنگ دفاعی با فراخون عمومی در محورها و موضوعات مختلف آغاز به کار نمود که تا کنون بیش از 100 مقاله علمی توسط صاحب‌نظران، محققان پژوهشگران، نخبگان و اندیشمندان عرصه فرهنگی و دفاعی کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

ایزدی از این تعداد آثار دریافت شده تعداد 90 مقاله پس از مطالعه و بررسی توسط اعضا کمیته علمی انتخاب که در نظر است به زودی در 3 جلد کتاب ارائه گردد.

دبیر علمی همایش ملی فرهنگ دفاعی موضوعات همایش را حول 4 محور مفهوم‌شناسی و مبانی نظری، ابعاد فرهنگ دفاعی، ابزارها و مولفه‌های فرهنگی دفاعی و فرهنگ دفاعی، مهندسی فرهنگی و آینده‌پژوهی عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوعات پس از رایزنی‌ و تبادل نظر با جامعه دانشگاهی و فعالان و اندیشمندان حوزه فرهنگی و دفاعی کشور و بر اساس راهبردهای فرهنگ دفاعی و با نگاه به مقوله کاربرد و تاثیرگذار بر ارتقا و تقویت شاخصه‌های فرهنگی، دفاعی کشور تدوین و معرفی شده است.

ایزدی از فعالیت مستمر و دامنه‌دار دبیر خانه همایش خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌هایی که برای همایش ملی فرهنگ دفاعی طراحی و تعریف شده است استمرار خواهد یافت و ما در دبیرخانه همایش در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های ترسیم شده با برگزاری جلسات مفید و موثری که با مراکز علمی و پژوهشی حوزه و دانشگاه داشته‌ایم به نتایج مطلوبی در این زمینه دست پیدا کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه و فعال حوزه فرهنگی در پایان برگزاری همایش ملی فرهنگ دفاعی در شرایط فعلی را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: فرهنگ دفاعی بخشی از هویت فرهنگی ملت بزرگ ایران است که باید برای شناخت و تقویت آن همواره کوشید.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.