سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: لحظه ای غفلت سبب باخت ما مقابل نفت شد

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پس از زدن گل تساوی مقابل نفت لحظه ای غفلت کردیم و همین موضوع سبب شکستمان شد.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست فولاد مقابل نفت تهران، گفت: حق فولاد مقابل نفت باخت نبود. در نیمه دوم موقعیت های زیادی برای گلزنی به دست آوردیم اما با درخشش بیرانوند، در استفاده از این فرصت ها ناکام ماندیم.
 
وی افزود: پس از زدن گل تساوی لحظه ای تمرکز بازیکنان فولاد به هم ریخت و نفتی ها از همین فرصت برای زدن گل برتری بهره بردند. به منصوریان و شاگردانش برای این پیروزی تبریک می گویم.   
 
ابراهیمی ادامه داد: بازیکنان نفت نشان دادند، لیاقت زیادی دارند چرا که مشکلات مالی این تیم می توانست به نفت آسیب زده و آن ها را از رسیدن به رتبه های بالای جدول دور کند اما آن ها اکنون برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش می کنند.
 
هافبک تیم فولاد خوزستان اظهار کرد : پس از قطعی شدن بقایمان در لیگ برتر برای صعود به رتبه های بالای جدول تلاش می کنیم هر چند باخت مقابل نفت تا حدودی فولاد را از مسیر خود دور کرد.
 
ابراهیمی درباره خوشحالی نکردن خود پس از گلزنی به نفت بیان کرد: من سابقه خوبی در نفت دارم و پس از گلزنی به این تیم به دلیل نگه داشتن حرمت بازیکنان و مربیان این تیم، ترجیح دادم خوشحالی نکنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.