سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تجلیل از خیران مدرسه ساز ناحیه یک

در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه یک قزوین از خیران این ناحیه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور در این مراسم گفت: در سال گذشته 11 هزار و 400 کلاس درس با زیر بنای یک میلیون و 580 هزار متر مربع با مشارکت مردم و دولت ساخته شده است.

خدیجه نیزاری افزود:از آغاز فعالیت خیرین از سال 1379 تا کنون بیش از 100 هزار کلاس درس ساخته شده که میانگین روزی 7 کلاس درس است .

وی افزود: تعهدات خیرین در سال گذشته بالغ بر 800 میلیارد تومان است .

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیر مدرسه ساز کشور همچنین با اشاره به پروژه های تحویلی مردمی و مشارکتی استان قزوین گفت:هزارو 7 کلاس درس با زیر بنای 139 هزار و 683متر مربع و با هزینه 147 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است.

بگفته نیزاری 5 هزار بانوی ایرانی خیر مدرسه ساز هستند.

مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش هم تعداد خیران ناحیه یک را  64 نفر اعلام کرد و گفت:  بیش از 20 درصد مدارس ناحیه یک قزوین خیر ساز هستند.

غلامی تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل ناحیه یک را بیش از 67 هزار نفر بیان کردو افزود: 21هزار و 124 دانش آموز معادل بیش از 31 درصد از آنها در این مدارس درس می خوانند.

وی اظهارکرد: پارسال 12 پروژه نیمه تمام از سوی خیران ناحیه یک تکمیل و به بهره برداری رسید.

در این مراسم خیران دو تابلوی بوم رنگ دانش آموزان به مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان جهت کمک به مدارس کم بضاعت این ناحیه خریداری کردند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.