سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرداری همدان

سخنگوی شورای اسلامی همدان از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی با تاکید شورا در شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد پایش و سنجش میزان همسویی وانطباق اقدامات وفعالیت های فعلی شهرداری در زمینه های خدمات رسانی ، عمرانی ، شهرسازی وغیره با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود شهرداری در ابعاد درآمدی و هزینه ای و اتخاذ تصمیمات و راهکارهای اجرایی مناسب به منظور نیل به اهداف مذکور است.


گردان اظهار کرد: ترکیب اعضای این ستاد مشتمل بر تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان ، معاونین، مدیران مناطق چهارگانه ، مدیران عامل سازمان های وابسته به شهرداری و تعدادی از کارشناسان حوزه های مختلف شهرداری است ، همچنین حسب موضوع ، از مدیران و کارشناسان سایر ارگانهای دولتی برای حضور در ستاد دعوت بعمل می آيد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد برعهده معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری گذاشته شده است اضافه کرد: مهمترین رویکردهای این ستاد شامل شناسایی ظرفیتهای درآمدی وهزینه ای شهرداری بعنوان نهاد اصلی مدیریت شهری ، اتخاذ تصمیمات وراهکارهای اجرایی مناسب جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از ظرفیتهای نیروی انسانی شهرداری و ایجاد زمینه مناسب و شفاف جهت جلب مشارکتهای مردمی و سرمایه گذاران است.

گردان افزود: تهیه بسته های سرمایه گذاری درجهت تحقق طرحهای توسعه شهری ،هماهنگی و ارتباط موثر با اصناف ومشاغل درجهت ایجاد درآمدهای پایدار ،ایجاد رویکرد کاربردی برای شهرداری در امور مربوط به مشارکت وسرمایه گذاری و منطقی کردن سهم عوارض شهرداری در هزینه تولید پروژه های خاص و کلان مقیاس از دیگر رویکردهای مهم ستاد اقتصاد مقاومتی شهرداری همدان است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به تشکیل این ستاد مدیریت شهرزی نقش را خود در این زمینه ایفا کرده و شعار اقتصاد مقاومتی را در عمل شاهد بود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.